Sinds 2004 is A-Tec gespecialiseerd in het onderhoud en beheer van computer-netwerken in het MKB. Door onze ruime ervaring en het gebruik van goede hard- en software zorgen wij er voor dat de netwerken die ons beheer zijn soepel lopen. Hierbij worden wij ondersteund door onze partners en leveranciers.
A-Tec maakt gebruik van de facto standaard pakketen zoals de MS Windows Server en Office systemen, Symantec Backup Exec en Endpoint Protection, RES Workspace Manager (voorheen PowerFuse), SysAid en vele andere. U zult merken dat door onze gestandaardiseerde manier van werken uw TCO laag zal zijn en u bijna geen last zult hebben van het onderhoud dat we uitvoeren. Door onze proactieve manier van werken worden storingen al vaak opgelost voordat ze daadwerkelijk plaatsvinden. Het regelmatig checken en het dagelijks ontvangen van de logboeken dragen hier aan bij.
Naast het onderhoud en beheer van uw netwerk kunnen wij ook hard- en software leveren. Klik hier voor meer informatie.
Mocht het toch voorkomen dat er een storing plaatsvind dan kunt u makkelijk contact opnemen. In de meeste gevallen worden storingen in 4 uur of sneller opgelost. Voor het oplossingen van storingen* gebruikt A-Tec software zoals TeamViewer of LogMeIn. Dit zorgt er voor dat wij snel kunnen ingrijpen en niet ter plaatsen hoeven te komen wat ook weer voorrijkosten in scheelt. Indien uw servers zijn uitgerust met Remote Access kaarten kunnen wij in veel gevallen zelfs het offline beheer* van u servers op afstand uitvoeren.
* softwarematige storingen en beheer. Vereist een werkende internetverbinding.